חבילת הכל כלול

חבילת הכל כלול
חבילת הכל כלול

עסוקים עד מעל הראש? לא יודעים מאיפה להתחיל?

בא לכם לצאת לחופשה משפחתית ולחזור ישירות לבית החדש שהכל כבר מסודר במקום?

נשמע כמו חלום מתוק? תנו למומחים שלנו להפוך לכם את החלום למציאות!

חבילת הכל-כלול שלנו זה הטופ של הטופ, הקרם דה לה קרם בעולם ההובלה, לאנשים שבאמת אוהבים שעושים להם את החיים הרבה יותר קלים!

חבילת הכל כלול שאנו מציעים בסיטימוב הובלות מתבצעת ב-4 שלבים:

  1. שלב התכנון ותיאום הציפיות
  2. שלב האריזה
  3. שלב ההובלה
  4. שלב הפריקה והסידור מחדש.

נשמע מעניין? כאן נפרט על ארבעת השלבים:

בשלב תיאום הציפויות מול הלקוח,  נתמקד בתכנון מדוקדק והגדרת המשימות תוך כניסה לפרטי פרטים עד לרמת הפריט, איפה ימוקם כל פריט בבית החדש, באיזה מדף תרצו את בגדי העבודה ובאיזה גובה נתלה את מנורת הלילה בחדר השינה. שלב תיאום הציפיות והתכנון יעשה בפגישה אישית שתיקבע אתכם עם נציג החברה שיגיע לביתכם כדי ללמוד ולתכנן יחד איתכם את ביתכם החדש!

בשלב האריזה, שאצלנו מתבצעת בצורה נכונה ומקצועית שמקלה על השהות בבית הקיים בזמן המעבר, האריזה תתבצע על על ידי מקצוענים שישמרו לכם על הרכוש ללא פגם  והרס,  וברגישות לחפצים האישיים שלכם  כאילו היו שלהם!

צוותי האריזה שלנו מבצעים אריזת דירות במשך שנים ועל בסיס כמעט יום יומי, תוך שמירה על עקרונות בסיסיים אך חשובים לביצוע האריזה בצורה נכונה, בטיחותית לתכולה, מהירה, ועם חיוך 😊

אנחנו נמספר את הארגזים שארזנו לפי מקרא חדרים שנכין מראש, כדי שצוות ההובלה ידע בדיוק לאיזה חדר שייך כל ארגז בשלב הפריקה בביתכם החדש.

אנחנו נשתמש בניילון בועות לאריזת מטבח וכלי זכוכית עדינים ושבירים, ונסמן את הארגזים השבירים,

נפריד אוכל יבש/"רטוב" באריזת תכולת המקרר ומזון, באריזת ביגוד נפריד בין נעליים לבגדים, בין בגדי תלייה לבגדי קיפול, נפריד בין חומרי ניקוי למוצרי חד-פעמי (שהרבה פעמים נמצאים יחד באותו ארון ובאותו מדף בבית), נשתמש  בארגזים עבים וחזקים לאריזת ספרים, ואילו בארגזים יותר גדולים לאריזת ביגוד ומצעים, אחנו נמלא את הארגזים עד הסוף ולא נשאיר ארגזים מלאים חלקית וזאת במטרה שתכולת הארגז לא תתפזר ותתבלגן בפנים בהובלה, נוודא סגירת הארגז בדבק מלמעלה ובתחתית שלא יפתח כשירימו אותו להובלה , ועוד שאר עקרונות חשובים לאריזה נכונה שצברנו עם השנים והנסיון.

בשלב ההובלה צוותי ההובלה שלנו  מגיעים מוכנים וערוכים לכל אתגר אפשרי שיצוץ בשטח. אנחנו תמיד מגיעים עם ציוד אריזה רזרבה למקרים חריגים, ותמיד נמצא את הפתרון הנכון לכל אתגר ולכל בקשה ככל שתהייה, גם אם מדובר בצורך פתאומי בשימוש במנוף מעכשיו לעכשיו, שינוי מסלול, עדכון זמנים, והחלטות של הרגע האחרון, אנחנו נספק פתרון לכל בעיה.

וכדי שכל הציוד בהובלה ישמר ככל האפשר, בכל הובלת דירה אנחנו נדאג לבצע עטיפה ומיגון מלא לכלל הריהוט ומוצרי החשמל המובלים.

אנחנו מגיעים עם כל ציוד העטיפה והמיגון הנדרש להובלה בטוחה, צוותי הובלת הדירות מגיעים עם גלילים של ניילון נצמד (שרינק), שמיכות מיוחדות לעטיפה טלוויזיות וציוד רגיש, קרטון גלי למיגון פינות הרהיטים ועוד.

בשלב הפריקה והסידור מחדש, לאחר שצוות ההובלה סיים את חלקו ומיקם והרכיב את כל הריהוט ומוצרי החשמל הגדולים במקומם,  מתחיל השלב האחרון שלרוב יתבצע יום למחרת ההובלה. בשלב זה יגיעו אליכם צוות הסדרניות שלנו, שיפרקו את כל תכולת הארגזים, וימקמו הכל במקום בתיאום מדויק בדיוק כמו שתכננתם בשלב הראשון של תיאום הציפיות והתכנון.

צוות הסדרניות ידאגו שכל כוס וכל צלחת תהייה מונחת במקומה, הבגדים יחזרו מקופלים לארון, והאוכל יוחזר למקרר.

למי זה מתאים?

אם אתם משפחה עם ילדים קטנים והמון ציוד, או אם אתם עסוקים בעבודה והזמן שלכם יקר, או רוב הזמן מחוץ לבית.

אם פיזית עבודת האריזה והסידור קשה עליכם או שמדובר במעבר דירה עבור אנשים מבוגרים, או כמו שכבר אמרנו קודם… פשוט רוצים שמישהו אחר יעשה בשבילכם את החיים הרבה יותר קלים (ועם חיוך תמידי 😊) חבילת הכל-כלול שלנו תפורה עליכם!

 

כמה זה עולה?

לפגישת ייעוץ חינם בביתכם והצעת מחיר מותאמת אישית התקשרו, שלחו הודעה או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אחריות מלאה בכל הובלה!

התחייבות לעמידה בזמנים ללא פשרות!

שקיפות מלאה ותיאום ציפיות!

צוותים מנוסים ומקצועיים!

מחיר ידוע מראש - בלי הפתעות ובלי אותיות קטנות!

ייעוץ וליווי צמוד בכל תהליך המעבר!

קבלו הצעת מחיר מיידית

לקבלת הצעת מחיר מפורטת מלאו את הטופס

ממליצים עלינו

שירותינו

עשו לנו
בפייסבוק

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם

פתח צ'אט
1
צריכים עזרה?
שלום 👋
איך אפשר לעזור לך?